Digitální strategie starup firmy – Bc. Michal Žipaj
Bc. Michal Žipaj
Master's thesis
Digitální strategie starup firmy
Digital strategy of a startup company
Anotácia:
V diplomové práci je řešena problematika digitální strategie startup firmy a její aplikace v praxi. Z názvu diplomové práce „Digitální strategie startup firmy“ je patrné, že se zabývá spojením dvou trendových témat. Teoretická část je zaměřena na představení obou témat a jejich klíčových pojmů. V rámci aplikační části práce je pak analyzována navržená digitální strategie startup projektu Shopler …viacAbstract:
The master’s thesis approaches issues of application a startup’s digital strategy in practice. From the title of the thesis "Digital strategy of a startup company," it is clear that it deals with connection of two trendy topics. The theoretical part is focused on the introduction of both themes and their key concepts. Practical part of the thesis includes analysis of a suggested digital strategy of …viacKľúčové slová
Startup digitální strategie internetový marketing obsahový marketing crowdfunding investor akvizice angel investor venture kapitál exit podnikatelský inkubátor networking coworkingové centrum digital strategy internet marketing content marketing aquisition venture capital exit business incubator coworking center
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pdjyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová -
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Eva Strakošová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko