Postavení privátní značky obchodního řetězce – Denisa MACHOŇOVÁ
Denisa MACHOŇOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotácia:
V posledních letech nabývají privátní značky stále více na popularitě. Na jedné straně jsou velmi důležité pro spotřebitele, díky jejich poměru ceny a kvality, na druhé straně jsou významnými strategickými nástroji pro retailery, kteří se od sebe snaží odlišit. Obecně, privátní značka je značka, která je vlastněna maloobchodními řetězci, nebo ostatními členy v distribučním řetězci. Hlavním cílem této …viacAbstract:
In recent years private labels take more and more popularity. On the one side they are important for the consumers because of their quality price ratio. On the other side they are strategic tools of retailers for differentiation between each other. In general, the private label is a brand, which is owned by retail chains or other members in the distribution chain. The main aim of this bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHOŇOVÁ, Denisa. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
Barbora Petráčková -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Management skladových prostor v distribučním centru ve společnosti Albert Česká republika, s.r.o. Hradec Králové
Lukáš Voráček -
Analýza spotřebitelského chování v prodejnách maloobchodní sítě Albert
Martina Špitová
Názov
Vložil
Vložené
Práva