Business plan based on a multiple scenario analysis – Margarita Pasazhennikova
Margarita Pasazhennikova
Master's thesis
Business plan based on a multiple scenario analysis
Podnikatelský plan na základě multi scénářové analýzy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá prováděním strategické analýzy za účelem zpracování aktuálního podnikatelského plánu na mezinárodní expanzi Novosibirského tanečního studia. Práce je tvořena částí teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části je prozkoumáno specifikum mezinárodní expanze, jsou objasněny základy týkající se forem podnikání v České Republice, tvoření podnikatelského plánu a provádění …moreAbstract:
This diploma thesis is concerned with the strategic analysis for the purpose of creating a relevant business plan for the international expansion of a Novosibirsk dance studio. The diploma thesis consists of theoretical, methodological and practical parts. In the theoretical part there are the specifics of international expansion, existent types of entrepreneurship in the Czech Republic, fundamental …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54952
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Jiří Dvořák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
International Franchising as a Method for Business Expansion
Darya Evgenjevna Karpushina -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Business expansion of Rohlik Group to Latin America
Arif Khalilov -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Panela chemical-free alternative sugar. Its model of business and expansion to European Union countries
Juan Pablo Triana Delgado -
Volba vhodného běžného účtu pomocí vícekriteriálního rozhodování
Zuzana Vojaská