Business plan based on a multiple scenario analysis – Margarita Pasazhennikova
Margarita Pasazhennikova
Master's thesis
Business plan based on a multiple scenario analysis
Podnikatelský plan na základě multi scénářové analýzy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá prováděním strategické analýzy za účelem zpracování aktuálního podnikatelského plánu na mezinárodní expanzi Novosibirského tanečního studia. Práce je tvořena částí teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části je prozkoumáno specifikum mezinárodní expanze, jsou objasněny základy týkající se forem podnikání v České Republice, tvoření podnikatelského plánu a provádění …viacAbstract:
This diploma thesis is concerned with the strategic analysis for the purpose of creating a relevant business plan for the international expansion of a Novosibirsk dance studio. The diploma thesis consists of theoretical, methodological and practical parts. In the theoretical part there are the specifics of international expansion, existent types of entrepreneurship in the Czech Republic, fundamental …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54952
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedúci: Jiří Dvořák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
International Franchising as a Method for Business Expansion
Darya Evgenjevna Karpushina -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Business expansion of Rohlik Group to Latin America
Arif Khalilov -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Panela chemical-free alternative sugar. Its model of business and expansion to European Union countries
Juan Pablo Triana Delgado -
Volba vhodného běžného účtu pomocí vícekriteriálního rozhodování
Zuzana Vojaská