Koushik Venkataraman

Master's thesis

Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services

Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Abstract:
Tato práce zkoumá dynamické vzájemné působení mezi chováním spotřebitelů a předplacenými službami Over-The-Top (OTT) v Indii, přičemž se zaměřuje na to, jak různé faktory ovlivňují rozhodování o předplatném a uživatelskou angažovanost. Pomocí kvantitativního přístupu studie zkoumá klíčové determinanty, jako jsou cenové strategie, preference obsahu a dopad technologického pokroku na volby spotřebitelů …more
Abstract:
This thesis explores the dynamic interplay between consumer behavior and subscription-based Over-The-Top (OTT) services in India, focusing on how various factors influence subscription decisions and user engagement. Utilizing quantitative approach, the study investigates key determinants such as pricing strategies, content preferences, and the impact of technological advancements on consumer choices …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Jaroslav Urminský

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme:
Marketing a obchod