Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing – Ondřej Siuda
Ondřej Siuda
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Analysis of the communication strategy of brand Red Bull with focus on event marketing.
Anotace:
Má práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull, a to zejména event marketingu zaměřeného na vysokoškolské studenty. Cílem práce je jednak zmíněná analýza a také vliv těchto event marketingových aktivit na vnímání značky. V první části práce se věnuji obecně marketingu a blíže rozebírám pojem event marketing. Ve druhé části práce se už zaměřuji na trh energetických nápojů a …víceAbstract:
My study analyses marketing strategy of the Red Bull company with focus on event marketing targeted to university students. The aim of this study is the analysis of brand´s marketing strategy and exploration of how event marketing activities of Red Bull influence it´s brand perception. The first part covers literature review of key marketing and the event marketing theory. The second part firstly analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54486
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
Kristýna Pecková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová -
Vliv energetického nápoje Red Bull na rychlostně silový a odrazový výkon volejbalistek výkonnostní úrovně
Helena Estella HARRISOVÁ -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Vnímání značky Red Bull generací Z
Klára Exnarová -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA