Ing. Miroslava Paráková

Bakalářská práce

Analýza konkurence

Competitor analysis
Abstract:
The aim of bachelor's thesis „Competitor analysis“ is the evaluation and analysis of a business plan with regard to communication and advertisement practices. The resulting analysis is used to suggest appropriate changes the chosen business entity should implement to increase the effectiveness of its advertising practices. The theoretical part of this thesis provides a detailed description of situation …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce Analýza konkurencie je vyhodnotenie zámeru podniku v oblasti komunikačnej politiky a na základe analýz navrhnúť vhodnú propagáciu. V teoretickej časti je priblížená situačná analýza a metódy vhodné k rozpracovaniu tejto analýzy. V praktickej časti sú uvedené metódy aplikované na podnik Vital a jeho hlavnú konkurenciu. Na záver sú doporučené nové propagačné nástroje s cieľom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma