Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers – Mgr. Daana Tumanova
Mgr. Daana Tumanova
Master's thesis
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Anotácia:
Tato diplomová práce nabízí komplexní analýzu vinařského průmyslu, zkoumající preference spotřebitelů, tržní trendy a globální dynamiku. Prostřednictvím zkoumání různých demografických faktorů - věku, povolání, příjmu a segmentu spotřebitelů - studie odhaluje, jak tyto proměnné formují postoje a chování na trhu s vínem. Věkové skupiny vykazují odlišné preference, s tím, že starší spotřebitelé dávají …viacAbstract:
This thesis offers a comprehensive analysis of the wine industry, delving into consumer preferences, market trends, and global dynamics. By examining various demographic factors—age, occupation, income, and consumer segment—the study reveals how these variables shape attitudes and behaviors in the wine market. Age groups exhibit distinct preferences, with older consumers prioritizing price while younger …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/radx8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Valuation and Value Drivers in the Georgian Wine Industry
Tamta Gventsadze