Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni – Frank NOCKEMANN
Frank NOCKEMANN
Disertační práce
Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni
The Construction of a Dynamic Customer-Relationship-Managements in Termary Education Against the Backdrop of Lifelong Learning-Atheoretical Reflection Using the Example of Alumni as an Interest Group
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011
Identifikátor:
170134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOCKEMANN, Frank. \textit{Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/wpv4va/.
Jak správně citovat práci
NOCKEMANN, Frank. Aufbau eines dynamischen Customer-Relationship-Managements in Hochschulen vor dem Hintergrund lebenslangen Lernens--Modelltheoretische Betrachtung am Beispiel der Zielgruppe der Alumni. Olomouc, 2011. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva