Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení) – Daniela FULLOVÁ
Daniela FULLOVÁ
Bakalářská práce
Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení)
Shopping decisions influenced by medial celebrities (methods, forms and instruments)
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na celebrity vystupujúce ako garant značky a skúma mieru ich vplyvu na nákupné rozhodovanie. Teoretická časť definuje typológiu celebrít, faktory pôsobiace na chovanie spotrebiteľov a určuje reklamu z hľadiska využívaných metód, foriem a prostriedkov. Praktická časť obsahuje dotazníkový výskum hľadajúci argumenty relevantnosti použitia mediálne známej osobnosti v reklame …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on celebrities acting as brand endorsers and examines the level of their impact on purchase decision-making. The theoretical part defines the typology of celebrities, factors influencing the consumer behaviour and determines the advertising in term of used methods, forms and instruments. The practical part includes the questionnaire research seeking arguments of relevance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Identifikátor:
7456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FULLOVÁ, Daniela. \textit{Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/wpv9ok/.
Jak správně citovat práci
FULLOVÁ, Daniela. Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení). Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta
Zuzana Gajdošová -
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Vplyv súčasných svetových problémov na nákupné rozhodovanie a správanie vybranej skupiny respondentov
Eva Hajdáková -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová