Daniela FULLOVÁ

Bakalářská práce

Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení)

Shopping decisions influenced by medial celebrities (methods, forms and instruments)
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na celebrity vystupujúce ako garant značky a skúma mieru ich vplyvu na nákupné rozhodovanie. Teoretická časť definuje typológiu celebrít, faktory pôsobiace na chovanie spotrebiteľov a určuje reklamu z hľadiska využívaných metód, foriem a prostriedkov. Praktická časť obsahuje dotazníkový výskum hľadajúci argumenty relevantnosti použitia mediálne známej osobnosti v reklame …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on celebrities acting as brand endorsers and examines the level of their impact on purchase decision-making. The theoretical part defines the typology of celebrities, factors influencing the consumer behaviour and determines the advertising in term of used methods, forms and instruments. The practical part includes the questionnaire research seeking arguments of relevance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Identifikátor: 7456

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FULLOVÁ, Daniela. Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení). Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace