Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace – Lucie Dlouhá
Lucie Dlouhá
Bachelor's thesis
Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace
Analýza Kutné Hory a její tradice z hlediska cestovního ruchu, Kutná Hora jako turistický produkt
Tourist destination of Kutna Hora and analysis of its marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace destinace cestovního ruchu města Kutná Hora. Cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace tohoto města s ohledem na jeho zařazení na seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. První obecná část práce je všeobecně zaměřena na marketingovou komunikaci destinace a na jejím základě je vytvořená druhá konkrétní …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB294
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Alexandr Gregar, Jiří Štyrský
- Reader: Dagmar Rusková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLOUHÁ, Lucie. \textit{Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wq7bm8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Andrea Truněčková -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj
Aneta Součková -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR