Lucie Dlouhá

Bachelor's thesis

Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace

Analýza Kutné Hory a její tradice z hlediska cestovního ruchu, Kutná Hora jako turistický produkt

Tourist destination of Kutna Hora and analysis of its marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace destinace cestovního ruchu města Kutná Hora. Cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace tohoto města s ohledem na jeho zařazení na seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. První obecná část práce je všeobecně zaměřena na marketingovou komunikaci destinace a na jejím základě je vytvořená druhá konkrétní …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2010
  • Supervisor: Alexandr Gregar, Jiří Štyrský
  • Reader: Dagmar Rusková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv