Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace – Lucie Dlouhá
Lucie Dlouhá
Bakalářská práce
Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace
Analýza Kutné Hory a její tradice z hlediska cestovního ruchu, Kutná Hora jako turistický produkt
Tourist destination of Kutna Hora and analysis of its marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace destinace cestovního ruchu města Kutná Hora. Cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace tohoto města s ohledem na jeho zařazení na seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. První obecná část práce je všeobecně zaměřena na marketingovou komunikaci destinace a na jejím základě je vytvořená druhá konkrétní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Alexandr Gregar, Jiří Štyrský
- Oponent: Dagmar Rusková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLOUHÁ, Lucie. \textit{Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/wq7bm8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Andrea Truněčková -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj
Aneta Součková -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR