Personální marketing v konkrétní společnosti – Jakub Šindelář
Jakub Šindelář
Bachelor's thesis
Personální marketing v konkrétní společnosti
Personnel marketing in a specific company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na systém personálního marketingu jakožto jednoho z modelů řízení lidských zdrojů. V práci jsou rozebrány subsystémy a procesy řízení lidských zdrojů v konečném spojení s oblastí personálního marketingu. Pomocí dotazníkového šetření a výsledné analýzy současného stavu uvnitř vybrané společnosti provozující sociální služby, přichází práce s návrhy na zlepšení práce se zaměstnanci …viacAbstract:
The bachelor‘s thesis focuses on the system of personnel marketing as one of the models of human resource management. The thesis deals with subsystems and processes of human resources management in the final connection with the field of personnel marketing. With the help of a questionnaire survey and the resulting analysis of the current situation within a selected company operating in social services …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Vařáková, DiS.
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personálny marketing v podniku EFG CZ, s.r.o.
Miroslav Kostelník -
Personální marketing v malém, středním podniku
Barbora Nechvapilová -
Externí personální marketing
Linda ŠOBROVÁ