Bc. Vít Mejzlík

Master's thesis

Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES

Implementing a Ticket System for Customer Requirements and Its Integration into the COMES System
Abstract:
Tato práce se věnuje vývoji a implementaci systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků ve firmě COMPAS Automatizace spol. s r. o. Teoretická část se nejprve zaměřuje na oblast technické podpory, dále jsou porovnána stávající řešení dostupná na trhu a nakonec je pojednáno o technologiích, které jsou využity k vývoji aplikace. Praktická část se pak věnuje samotnému návrhu, vývoji a …more
Abstract:
This thesis considers the development and the implementation of a ticket system for customer requirements in the company COMPAS Automatizace spol. s r. o. The theoretical part focuses on the area of technical support at the beginnig, then the existing solutions available on the market are compared and finally the technologies used to develop the application are discussed. The practical part is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mejzlík, Vít. Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Master programme / field:
Information Technologies / Software Engineering

Theses on a related topic