Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES – Bc. Vít Mejzlík
Bc. Vít Mejzlík
Master's thesis
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Implementing a Ticket System for Customer Requirements and Its Integration into the COMES System
Abstract:
Tato práce se věnuje vývoji a implementaci systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků ve firmě COMPAS Automatizace spol. s r. o. Teoretická část se nejprve zaměřuje na oblast technické podpory, dále jsou porovnána stávající řešení dostupná na trhu a nakonec je pojednáno o technologiích, které jsou využity k vývoji aplikace. Praktická část se pak věnuje samotnému návrhu, vývoji a …moreAbstract:
This thesis considers the development and the implementation of a ticket system for customer requirements in the company COMPAS Automatizace spol. s r. o. The theoretical part focuses on the area of technical support at the beginnig, then the existing solutions available on the market are compared and finally the technologies used to develop the application are discussed. The practical part is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEJZLÍK, Vít. \textit{Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wqfdmv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mejzlík, Vít. Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Information Technologies / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Systém pro řízení projektů a podpory ve firmě
Marek Javůrek -
Systém zákaznické podpory
Vladimír Bičík