Proces sebeřízeného učení u žen v období těhotenství – Bc. Tereza Bočková
Bc. Tereza Bočková
Master's thesis
Proces sebeřízeného učení u žen v období těhotenství
The process of self-directed learning in pregnant women
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o procesu sebeřízeného učení u těhotných žen. Cílem práce je zjistit, jak probíhá sebeřízené učení těhotných žen v oblasti těhotenství a péče o dítě. Magisterská diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol a je založena na představení klíčových konceptů. První kapitola se věnuje sebeřízenému učení a druhá …moreAbstract:
This master's thesis discusses the process of self-directed learning in pregnant women. The aim of the thesis is to find out how the self-directed learning takes place in pregnant women in the field of pregnancy and childcare. The master's thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part is divided into two chapters and is based on the introduction of key concepts. The first chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eihg6/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Andragogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Štěpánka Červenková -
Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning
Mahulena Forestová -
The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts
Salomeja SATIENE -
The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts
Salomeja SATIENE -
Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Štěpánka Červenková -
Downův syndrom, aneb co matky čeká.
Kateřina Vrbková