Tomáš Kumsta

Diplomová práce

Produktová analytika v e-commerce a online marketingu

Product analytics in ecommerce and online marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh a implementace řešení produktové analytiky v online marketingu. Práce se zaměřuje na vyhodnocování konkrétních produktů a jejich propagace, za účelem nalezení neefektivních marketingových investic a zpřístupnění webových dat pro další byznysová rozhodnutí. Teoretická část práce se věnuje historii a současnému stavu webové analytiky a možnostem získávání dat z online …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is design and implement product analytics solution for online marketing. This thesis focuses on analysis of products, their marketing effectivity and using other web analytics data to help business decision-making. The theoretical part describes history and current state of web analytics. It also analyzes the possibilities of getting data from the web. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Lucie Šperková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75208