Produktová analytika v e-commerce a online marketingu – Tomáš Kumsta
Tomáš Kumsta
Diplomová práce
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Product analytics in ecommerce and online marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh a implementace řešení produktové analytiky v online marketingu. Práce se zaměřuje na vyhodnocování konkrétních produktů a jejich propagace, za účelem nalezení neefektivních marketingových investic a zpřístupnění webových dat pro další byznysová rozhodnutí. Teoretická část práce se věnuje historii a současnému stavu webové analytiky a možnostem získávání dat z online …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is design and implement product analytics solution for online marketing. This thesis focuses on analysis of products, their marketing effectivity and using other web analytics data to help business decision-making. The theoretical part describes history and current state of web analytics. It also analyzes the possibilities of getting data from the web. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Lucie Šperková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu a business intelligence řešení pro vybranou společnost
Vojtěch Hanuš -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Delivering data analytics for a software product
Jan Šulc -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Webová Analytika - Tvorba webové aplikace na správu účtů v Google Analytics
Marek Aldorf