Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Zuzana Diváková
Bc. Zuzana Diváková
Diplomová práce
Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Analysis of Preschool Teachers´ Opinions on the Education of Children from Socially Disadvantaged Backgrounds
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou názoru učitelek v mateřské škole k tématu edukace sociálně znevýhodněných předškolních dětí na základě prostředí. Cílem teoretické části je popsat podporu těchto dětí dle dokumentu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Zde je snahou snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání. Také je prosazován rovný přístup ve vzdělávání. V rámci teorie je také …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of teacher's opinions in maternity school on the topic of education of socially disadvantaged preschool children. The aim of theoretical part is to describe the support of these children according to the document Strategy of the Czech Republic's Education Policy 2030+. There is an effort to reduce inequalities in access to quality education. Equal access in education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wqnthd/.
Jak správně citovat práci
Diváková, Zuzana. Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ
Renata VYKUSOVÁ -
Sociální znevýhodnění ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Teplicku
Aneta ŘEZNÍČKOVÁ -
Vybrané aspekty edukace žáků s potřebou podpory z důvodu sociálního znevýhodnění v Ústeckém kraji
Zuzana WILDOVÁ -
Podpůrná opatření ve vztahu k žákům se sociálním znevýhodněním
Klára HORÁKOVÁ -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
Barbora Vanderková