Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení – Monika HOLUŠOVÁ
Monika HOLUŠOVÁ
Master's thesis
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení
The quality of the pupils´ initial reading literacy from the point of view of the different of initial reading teaching methods
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. tříd základní školy, kteří jsou vyučováni odlišnými metodami výuky počátečního čtení. V teoretické části se věnujeme problematice gramotnosti, čtenářské gramotnosti, počáteční čtenářské gramotnosti, současným metodám výuky počátečního čtení a rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti na základní škole. V praktické části …viacAbstract:
This thesis deals with problems of early reading literacy second classes of primary school that are taught different methods of teaching reading. In the theoretical part we deal with the issue of literacy, reading literacy, early literacy skills, current methods of teaching reading and early literacy development in elementary school. In the practical part our goal was to identify and describe the difference …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUŠOVÁ, Monika. \textit{Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wqp0os/.
Jak správně citovat práci
HOLUŠOVÁ, Monika. Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
Metody čtení a psaní v brněnských školách
Marcela FUKAČOVÁ -
Využití metody Sfumato na základní škole praktické
Veronika Majkútová -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ