Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. – Bc. Eva Pitříková
Bc. Eva Pitříková
Diplomová práce
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Comprehensive analysis of Corporate Identity in T-Mobile Czech Republic, a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komplexnost firemní identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic. V teoretické části popisuje spojitost firemní identity s jednotlivými prvky marketingového řízení a dílčí prvky firemní identity jako takové. Důležitou součástí praktické části diplomové práce je popis jednotlivých prvků firemní identity a zjištění, zdali působí jako celek jednotným vizuálním stylem …víceAbstract:
This thesis focuses on the complexity of corporate identity of the company T-Mobile Czech Republic. The theoretical part identifies connection between corporate identity and individual elements of marketing management and describes individual elements of corporate identity as such. An important part of the practical part of this thesis is description of individual elements of corporate identity and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dqhld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko