Business barriers between Russia and the czech Republic – Ing. Tatiana Klimacheva
Ing. Tatiana Klimacheva
Diplomová práce
Business barriers between Russia and the czech Republic
Business barriers between Russia and the czech Republic
Anotace:
Moje práce se zaměřuje na oblast mezinárodního podnikání, strategií a překážek k podnikání. Teoretická část pojednává o obchod mezi Ruskem a Českou republikou zejména v kovovém a strojírenském průmyslu, kde se může vyskytnout mnoho problémů s vývozem a dovozem, s výrobou; překážky, jako jsou sankce a finanční krize můžou mít také dopad na podnikání. Hlavním cílem mé diplomové práce je hluboká analýza …víceAbstract:
My thesis will focus on the area of international business, strategies and its barriers. The theoretical part deals with business between Russia and the Czech Republic especially in the Metal and Engineering sectors, where can occure many problems with export and manufacturing; obstacles such as sanctions and financial crisis can also have impact on the business. The main objective of my thesis will …víceKeywords
International business business barriers business strategies the Czech Republic Russia Metal industry Engineering industry MPOWER export activities sanctions SWOT analysis PEST Porters five Forces. Mezinárodní obchod obchodní bariéry obchodní strategie Česká republika Rusko kovový průmysl strojírenský průmysl vývozní činnost sankce SWOT analýza Porterova analýza pěti sil.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b1zy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jiří Amler
- Oponent: Ing. Šimon Mastný, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Zahraniční obchod s vojenskými letadly české výroby
Lukáš Jurek -
Analýza zapojení konkrétního podniku do mezinárodního obchodu
Roman Řemínek -
Podniková rizika plynoucí ze zapojení do mezinárodního obchodu
Ondřej Mizera -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ