Matúš Kaleta

Bakalářská práce

Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou

Návrh marketingové strategie a marketingové komunikace internetového obchodu s numismatikou
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a marketingovou komunikaci pro internetový obchod s numismatikou. Tato práce se zabývá analýzou sběratelského trhu s euromincemi z pohledu nově vznikající firmy v této oblasti. Teoretická část práce obsahuje dvě kapitoly, z nichž první vysvětluje základní pojmy svázané s marketingem jako jsou marketingová strategie, marketingový proces STP …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to set a marketing strategy and marketing communication for anonline shop with numismatics. The paper is engaged on analysis of collector’s market with euro coins from the point of view of a newly created company in this area. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter defines basic marketing concepts such as the marketing strategy, marketing …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je stanovenie marketingovej stratégie a marketingovej komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou. Práca sa zaoberá analýzou zberateľského trhu s euromincami z pohľadu novo-vznikajúcej firmy v tejto oblasti. Teoretická časť práce je členená do dvoch kapitol. Prvá kapitola ozrejmuje/vysvetľuje základné pojmy marketingu ako sú marketingová stratégia, marketingový proces …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82815

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod