Martina BLAŽKOVÁ
Bachelor's thesis
Volný čas adolescentů
Free time of adolescents
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám výzkumem volného času adolescentů. K výzkumu jsem použila kvantitativní metodu formou dotazníku. Mým výzkumným vzorkem jsou studenti oboru jezdectví a chovatelství koní.Abstract:
In my thesis I deal with the research of leisure adolescents. The research I used a quantitative method using a questionnaire. My research sample are students of riding and breeding horses.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Aleš Neusar, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŽKOVÁ, Martina. Volný čas adolescentů. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Volnočasové aktivity žáků I. stupně a výchovně-vzdělávací činnost pedagoga na vesnických školách.
Irena Hrošová -
Zájmová činnost a volnočasové aktivity současných středoškoláků
Zdeněk Elbl -
Volnočasové aktivity u žáků s kombinovaným postižením na základní škole Daneta
Adéla Šubrová -
Zájmové a volnočasové aktivity studentů vysoké školy
Adéla TURKOVÁ -
Specifika volnočasových aktivit žáků 8. ročníků ZŠ s akcentem na kulturní aktivity
Petra Mužíková -
Volný čas a způsob jeho trávení u dětí ve věku puberty a adolescence
Věra JURKOVÁ -
Behaviorální strategie klientů CAS Příbram při kontaktu s veřejnými službami
Martin KALOUS -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN