Martina BLAŽKOVÁ
Bachelor's thesis
Volný čas adolescentů
Free time of adolescents
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám výzkumem volného času adolescentů. K výzkumu jsem použila kvantitativní metodu formou dotazníku. Mým výzkumným vzorkem jsou studenti oboru jezdectví a chovatelství koní.Abstract:
In my thesis I deal with the research of leisure adolescents. The research I used a quantitative method using a questionnaire. My research sample are students of riding and breeding horses.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Aleš Neusar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŽKOVÁ, Martina. Volný čas adolescentů. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Volnočasové aktivity žáků I. stupně a výchovně-vzdělávací činnost pedagoga na vesnických školách.
Irena Hrošová -
Zájmová činnost a volnočasové aktivity současných středoškoláků
Zdeněk Elbl -
Volnočasové aktivity u žáků s kombinovaným postižením na základní škole Daneta
Adéla Šubrová -
Zájmové a volnočasové aktivity studentů vysoké školy
Adéla TURKOVÁ -
Specifika volnočasových aktivit žáků 8. ročníků ZŠ s akcentem na kulturní aktivity
Petra Mužíková -
Volný čas a způsob jeho trávení u dětí ve věku puberty a adolescence
Věra JURKOVÁ -
Behaviorální strategie klientů CAS Příbram při kontaktu s veřejnými službami
Martin KALOUS -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN