Projekt rozvoje portfólia služeb internetového portálu Vychytané.sk – Robert Pohuba
Robert Pohuba
Master's thesis
Projekt rozvoje portfólia služeb internetového portálu Vychytané.sk
Project of Expanding Services Portfolio of Web Portal Vychytané.sk
Anotácia:
Táto diplomová práca je analýzou anásledne aj projektom internetového projektu Vychytané.sk. Teoretická časť práce spracováva informácie zliterárnych prameňov týkajúce sa oblasti internetu, presnejšie tvorby webových stránok, designu a užívateľskej prístupnosti stránok, ale aj propragácie stránok na internete. Vpraktickej časti sa nachádza analýza portfólia služieb spadajúceho do projektu Vychytané …viacAbstract:
This dissertation is an analysis and project of internet portal Vychytané.sk. Theoretical part gather and procces informations from literary sources, consisting informations about internet, web design, user experience, user interface, and also online marketing. Practical part contains analysis of services provided by Vychytané.sk portfolio. Output of this part are various datas, which will be used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pohuba, Robert. Projekt rozvoje portfólia služeb internetového portálu Vychytané.sk. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internetová komerce - zákaznicky orientovaný webdesign
Miroslav HEROLD