Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace – Ing. Libor Slavik
Ing. Libor Slavik
Bakalářská práce
Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
Testing as a Marketing Tool for a Websites Quality Improovment
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení metod pro testování webových stránek jako jednoho z významných nástrojů marketingového mixu. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje vlastnosti a princip jednotlivých testovacích metod a příklady vhodného použití. Na základě analýzy všech popsaných metod jsou následně vytipovány čtyři z nich, vhodné pro přípravu návrhu webových stránek a ověření funkčnosti navrhovaného …víceAbstract:
The aim of this thesis is to valorise methods for testing web sites as one of the important tools of the marketing mix. Thesis includes theoretical part, which describes properties and principles of individual test methods and examples of use. Based on an analysis of all the described methods are stated four methods for the preparation of web design and verifica-tion of the proposed solution. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLAVIK, Libor. \textit{Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wr6yd2/.
Jak správně citovat práci
Slavik, Libor. Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelské testování webových stránek ONLIFE s návrhem řešení zjištěných problémů
Alena Bulvová -
Testovaní webových stránek zvolené firmy podle uživatelských kriterií
Miroslav Havel -
Uživatelské testování webových stránek kavárny
Jakub Šrom -
Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou
Kristýna BECHOVÁ -
Uživatelské testování webových stránek startupového akcelerátoru
Tereza Karhanová -
Uživatelské testování webových stránek
Tereza TRNKOVÁ -
Automatizované testování přístupnosti webových stránek
Bohumil Německý -
Penetrační testování bezpečnosti webových stránek
David Felenda