Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárny – Jan Vietoris
Jan Vietoris
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárny
Marketing Communication Design for Pharmacy Turnout Increase
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti Lékárny Na Zelené. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury, zabývá se teoretickými východisky strategie marketingové komunikace a charakteristikou Lékárny Na Zelené. Praktická část se zabývá sběrem dat prostřednictvím dotazníkového …víceAbstract:
This master thesis focuses on the design of marketing communications to increase a visit rate of Pharmacy Lékárna Na Zelené. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, it deals with the theoretical bases of marketing communication strategies and characteristics of the Pharmacy Lékárna Na Zelené. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Martin Chrástek -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Lucie Polášková