Kristýna Mahoušková

Bakalářská práce

Analýza konkurence na trhu kaváren

Competitive Analysis in the Cafe Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce byla analýza konkurence na trhu kaváren ve městě Ostrava. Cílem bylo analyzovat vybrané kavárny z pohledu kvality nabízených služeb a následné srovnání jednotlivých podniků navzájem. Výzkum byl proveden metodami mystery shopping a pozorování. V teoretické části byly objasněny základní pojmy týkající se konkurence a služeb a byl charakterizován kavárenský trh včetně zkoumaných …více
Abstract:
The theme of this thesis was competitive analysis in the cafe market in Ostrava. The aim was to analyse chosen cafes from the point of view of offered quality of services and to compare them mutually. The survey was accomplished using methods of mystery shopping and observation. The theoretical part consisted of clarification of the key concepts regarding competition and services and characterization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod