Volební kampaň kandidáta do Senátu Leoše Hegera: Prohrané volby = špatná volební kampaň? – Jana Trejbalová
Jana Trejbalová
Bakalářská práce
Volební kampaň kandidáta do Senátu Leoše Hegera: Prohrané volby = špatná volební kampaň?
The election campaign of the candidate for Senate Leos Heger: Lost elections = bad election campaign?
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve volebních kampaních. Důraz je kladen na zasazení problematiky marketingového procesu do teoretického rámce na případě volební kampaně Leoše Hegera, nezávislého kandidáta ODS. Práce analyzuje činnost komunikační agentury M.C.O.M. spol. s r.o., která zastávala úlohu placeného politického poradce ? tvůrce kampaně a dokládá nástup modernizace …víceAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with utilisation of marketing instruments in election campaigns. The emphasis is placed on contextualization the marketing process in the case of election campaign of independent candidate ODS Leos Heger to the theoretical frame. The thesis analyses the work of communication agency M.C.O.M. spol. s r.o. which performed the task of a professional consultant ? creator of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2009
- Vedoucí: Eva Bradová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TREJBALOVÁ, Jana. \textit{Volební kampaň kandidáta do Senátu Leoše Hegera: Prohrané volby = špatná volební kampaň?}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/wry5ju/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Faces of the European Union Institutions: The Personalization of Politics at the Institutional Level of the European Union
Lukáš Hamřík -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová