Výuka elementárního čtení a psaní v prvním ročníku základní školy uplatňující principy a prvky Montessori pedagogiky – Mgr. Vendula Šupová
Mgr. Vendula Šupová
Master's thesis
Výuka elementárního čtení a psaní v prvním ročníku základní školy uplatňující principy a prvky Montessori pedagogiky
Teaching Reading and Writing in the First Class of Primary School Using Montessori Principals and Elements
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na výuku elementárního čtení a psaní v Montessori v prvním ročníku základní školy pracujícím podle Montessori pedagogiky. Práce se zabývá metodami ve výuce čtení a psaní, obecnou charakteristickou Montessori pedagogiky, popisuje a charakterizuje výuku elementárního čtení a psaní v Montessori 1. ročníku.Abstract:
This diploma work is focused on the way elementary reading and writing is taught in first year of primary school based on Montessori principals. The diploma work is concerned with methods used in elementary reading and writing , generic characteristics of Montessori principals and describes an actual teaching of elementary reading and writing in the first year of primary school based on Montessori …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w9gtu/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUPOVÁ, Vendula. \textit{Výuka elementárního čtení a psaní v prvním ročníku základní školy uplatňující principy a prvky Montessori pedagogiky}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/ws0cax/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Výukové metody ve výuce matematiky ve vybraných ročnících 1. a 2. stupně
Tereza SVOBODOVÁ -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková