Výuka elementárního čtení a psaní v prvním ročníku základní školy uplatňující principy a prvky Montessori pedagogiky – Mgr. Vendula Šupová
Mgr. Vendula Šupová
Master's thesis
Výuka elementárního čtení a psaní v prvním ročníku základní školy uplatňující principy a prvky Montessori pedagogiky
Teaching Reading and Writing in the First Class of Primary School Using Montessori Principals and Elements
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na výuku elementárního čtení a psaní v Montessori v prvním ročníku základní školy pracujícím podle Montessori pedagogiky. Práce se zabývá metodami ve výuce čtení a psaní, obecnou charakteristickou Montessori pedagogiky, popisuje a charakterizuje výuku elementárního čtení a psaní v Montessori 1. ročníku.Abstract:
This diploma work is focused on the way elementary reading and writing is taught in first year of primary school based on Montessori principals. The diploma work is concerned with methods used in elementary reading and writing , generic characteristics of Montessori principals and describes an actual teaching of elementary reading and writing in the first year of primary school based on Montessori …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w9gtu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUPOVÁ, Vendula. \textit{Výuka elementárního čtení a psaní v prvním ročníku základní školy uplatňující principy a prvky Montessori pedagogiky}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ws0cax/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Výukové metody ve výuce matematiky ve vybraných ročnících 1. a 2. stupně
Tereza SVOBODOVÁ -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková