Návrh vyučovacích hodin informatiky dle inovovaného RVP – Martina VAŠNOVSKÁ
Martina VAŠNOVSKÁ
Master's thesis
Návrh vyučovacích hodin informatiky dle inovovaného RVP
Design of informatics lessons according to the innovated FEP
Abstract:
Práce se zabývá inovovanou výukou informatiky, která podléhá revizi rámcového vzdělávacího programu z roku 2021. Revidovaná informatika se v nadcházejících letech bude zavádět do výuky všech základních škol. Cílem práce je tvorba metodické podpory a návrh vyučovacích hodin, jež vcházejí z inovované informatiky. Mezi použité metody sběru dat pro podklad této práce je kvalitativní výzkum, konkrétně pozorování …moreAbstract:
The thesis deals with the innovated teaching of informatics, which is subject to the revision of the framework educational program from 2021. The revised informatics will be introduced into the teaching of all primary schools in the coming years. The aim of the work is to create methodological support and design lessons, which come from innovative informatics. Among the data collection methods used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠNOVSKÁ, Martina. Návrh vyučovacích hodin informatiky dle inovovaného RVP. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-ict-ict-16
Theses on a related topic
-
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Změna pohledu na školní podvádění s přechodem z prvního na druhý stupeň základních škol
Barbora NEPILOVÁ -
Prezentace křesťanství v učebnicích pro druhý stupeň základních škol
Kristýna Kavková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová