Kreativita u nadaných žáků – Bc. Kateřina Švejdíková
Bc. Kateřina Švejdíková
Diplomová práce
Kreativita u nadaných žáků
Gifted Pupils' Creativity
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice nadaných žáků a jejich kreativitě. Analyzuje rysy jak nadaného, tak kreativního žáka a detailně jsou popsány jejich projevy ve školním prostředí. Práce se také zabývá problémy spojenými s nadanými a kreativními žáky a vztahem mezi nadprůměrnou inteligencí a vysokou úrovní kreativity. V souvislosti s kreativitou jsou uvedeny metody, kterými lze podpořit tvořivost …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the problems of gifted pupils and their creativity. The features of a gifted as well as creative pupil are analysed and their exposures in school environment are described in detail. Moreover, the thesis is concerned with the problems connected with gifted and creative pupils and with the relation between above-average intelligence and the high level of creativity. In connection …víceKlíčová slova
nadaní žáci kreativita charakteristika nadaného žáka charakteristika kreativního žáka podpora kreativity tvořivý učitel podmínky tvůrčího procesu gifted pupils creativity gifted pupil’s characteristics creative pupil’s characteristics creativity support creative teacher creative process conditions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jed39/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Podpora kreativního myšlení u nadaného žáka
Simona VAŇKOVÁ -
Rozvoj kreativního myšlení u nadaného žáka
Jana NOVOTNÁ -
Vzdělávání nadaného žáka
Lucie Havlíčková -
Pedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziu
Petra POLÍVKOVÁ -
Vliv třídního učitele na začlenění nadaného žáka do třídního kolektivu
Barbora SVOBODOVÁ -
Sebereflexe tvůrčího procesu při tvorbě inscenací Nevina a Erekce srdce
Anděla Blažková -
Rozvoj tvůrčího myšlení jedince v procesu kognitivní činnosti
Vladlena Ilyasova -
Podpora aktivity a kreativity při tvorbě choreografií v kurzu břišních tanců
Anna Zderadičková