Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb – Šárka Topičová
Šárka Topičová
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Customer satisfaction evaluation in a selected company belonging to service sector
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků u vybraného podniku poskytující službu. Hlavním cílem této práce je zhodnotit stávající situaci spokojenosti a zanalyzovat jednotlivé segmenty zákazníků. Přínosem této práce je sestavený soubor návrhů a doporučení, zformulovaný na základě výsledků z marketingového výzkumu. Jednotlivé kapitoly teoretické části se zabývají problematikou marketingu …víceAbstract:
The bachelors thesis deals with analysis of customer satisfaction in chosen company providing service. The subject matter of this bachelor thesis is to evaluate an actual state of satisfaction and to analyse each customer segment. The benefit of this work is a set of proposals and recommendation based on results of the marketing research. Individual capters of the theoretical part deals with matters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tzbkb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová