Šárka Topičová

Bachelor's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb

Customer satisfaction evaluation in a selected company belonging to service sector
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků u vybraného podniku poskytující službu. Hlavním cílem této práce je zhodnotit stávající situaci spokojenosti a zanalyzovat jednotlivé segmenty zákazníků. Přínosem této práce je sestavený soubor návrhů a doporučení, zformulovaný na základě výsledků z marketingového výzkumu. Jednotlivé kapitoly teoretické části se zabývají problematikou marketingu …more
Abstract:
The bachelors thesis deals with analysis of customer satisfaction in chosen company providing service. The subject matter of this bachelor thesis is to evaluate an actual state of satisfaction and to analyse each customer segment. The benefit of this work is a set of proposals and recommendation based on results of the marketing research. Individual capters of the theoretical part deals with matters …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 9. 2020
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS