Šárka Topičová

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb

Customer satisfaction evaluation in a selected company belonging to service sector
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků u vybraného podniku poskytující službu. Hlavním cílem této práce je zhodnotit stávající situaci spokojenosti a zanalyzovat jednotlivé segmenty zákazníků. Přínosem této práce je sestavený soubor návrhů a doporučení, zformulovaný na základě výsledků z marketingového výzkumu. Jednotlivé kapitoly teoretické části se zabývají problematikou marketingu …více
Abstract:
The bachelors thesis deals with analysis of customer satisfaction in chosen company providing service. The subject matter of this bachelor thesis is to evaluate an actual state of satisfaction and to analyse each customer segment. The benefit of this work is a set of proposals and recommendation based on results of the marketing research. Individual capters of the theoretical part deals with matters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS