Zhodnocení příležitosti k rozvoji týmové práce ve společnosti: Akzo Nobel Coatings CZ, a.s. – Bc. Vojtěch Spolek
Bc. Vojtěch Spolek
Bachelor's thesis
Zhodnocení příležitosti k rozvoji týmové práce ve společnosti: Akzo Nobel Coatings CZ, a.s.
The evaluation of the oportunity for development of team work in company: Akzo Nobel Coatings CZ, a.s.
Anotácia:
Tato práce se zabývá zhodnocením příležitosti k rozvoji týmové spolupráce ve společnosti Akzo Nobel. Soustřeďuje se na prodejní tým. Pro získání maximálního výsledku, byly důkladně analyzovány minulé i současné organizační struktury a jejich vzájemná míra kooperace. Společnost za posledních několik let prošla velmi překotným vývojem. Díky sloučení s největším konkurentem byla mnohonásobně zvětšena …viacAbstract:
This bachelor’s thesis is concerned with assessment of opportunity for team cooperation development in company Akzo Nobel. It is focused on the sales team. To gain the maximally accurate result current and previous organisation structures and their mutual cooperation ratio were thoroughly analysed. The company has undergone great changes over the past years. As a result of the merge with the biggest …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y3q2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Jiří Budil
- Oponent: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Martina Matějovská -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Aneta Plecová -
Analýza komunikace tuzemských mobilních operátorů na sociálních sítích
David Augustin -
Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s.
Monika Trsková -
Analýza propagační komunikace Národního divadla
Kateřina Vojtová -
Tým, týmоvá práсе, jеjí mеtоdу а uplаtnění v pеrsоnální práсi
Alisa Chigantseva -
Tým specializovaných činností zdravotnické záchranné služby Jihomoravského kraje
Radek Šuhaj