Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit) – Marek VELEŠÍK
Marek VELEŠÍK
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)
Design a marketing plan for a new product on the market (multifunctional tool Trilobite locomotion)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu nového produktu na trhu - multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit. Jedná se o realizaci univerzálního sedáku (aktivního ortopedického vozíku) s vyměnitelným příslušenstvím (in-line brusle, monoski, sledge hokej-brusle, handbike). V přehledu poznatků jsou popsány teorie týkající se marketingového mixu, SWOT analýzy, analýzy konkurence, druhů a …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing plan for a new product on the market - a multifunctional tool called Trilobite locomotion. It is the realization of a universal seat (active orthopedic wheelchair) with interchangeable accessories (in-line skates, monoski, sledge-hockey skates, handbike). The survey findings are discussed using theories concerning the marketing mix, SWOT analysis, competitive analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELEŠÍK, Marek. \textit{Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2012. Available from: https://theses.cz/id/wsk7by/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VELEŠÍK, Marek. Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology - leisure time and recreation management.
Theses on a related topic
-
Analýza nákladní silniční dopravy ve firmě Ihro Transport & Logistik, s.r.o.
Lucie Samková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights