Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku – Ing. Kopečná Kopečná
Ing. Kopečná Kopečná
Master's thesis
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
The impact of competition on firms strategy and operation
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Vliv konkurence na strategii a fungování firmy“ je provedení strategické situační analýzy za účelem nalezení konkurenční výhody konkrétní firmy. Cílem této diplomové práce bude zhodnocení vlivu konkurenčního prostředí na strategii a chod společnosti. Formulace strategických a operativních změn, posouzení jejich přínosu k získání konkurenční výhody. To budou dílčí cíle této …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis “The impact of competition on firms strategy and operation” is execution of strategic situation analysis in order to find competitive advantage of a particular company. The aim of this thesis will be to evaluate the impact of the competitive environment on the strategy and operation of the company. Formulation of strategic and operational changes, assessment of their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ekoxg/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Financial Analysis of Xiaomi Corporation for the Purposes of Strategic Development
Anastasia Eremeeva -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Strategic analysis of the company Regiojet a.s.
Alexandra Danišková -
Strategické vedenie hotelu so zameraním na krízový management
Michaela Urbanová