Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku – Ing. Kopečná Kopečná
Ing. Kopečná Kopečná
Diplomová práce
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
The impact of competition on firms strategy and operation
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Vliv konkurence na strategii a fungování firmy“ je provedení strategické situační analýzy za účelem nalezení konkurenční výhody konkrétní firmy. Cílem této diplomové práce bude zhodnocení vlivu konkurenčního prostředí na strategii a chod společnosti. Formulace strategických a operativních změn, posouzení jejich přínosu k získání konkurenční výhody. To budou dílčí cíle této …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis “The impact of competition on firms strategy and operation” is execution of strategic situation analysis in order to find competitive advantage of a particular company. The aim of this thesis will be to evaluate the impact of the competitive environment on the strategy and operation of the company. Formulation of strategic and operational changes, assessment of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ekoxg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Financial Analysis of Xiaomi Corporation for the Purposes of Strategic Development
Anastasia Eremeeva -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Strategic analysis of the company Regiojet a.s.
Alexandra Danišková -
Strategické vedenie hotelu so zameraním na krízový management
Michaela Urbanová