Bc. Zdeňka Tomečková

Master's thesis

Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

Project of the Communication Strategy in Selected Non-profit Organization on the Field of Culture with an Emphasis on the Sales Promotion
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je …more
Abstract:
To make a new communication strategy for the selected non-profit organization in the field of culture with an emphasis on sales promotion is the the main goal of this thesis. The thesis is divided into theoretical part which deals with non-profit organizations mainly and their marketing communication. The practical part analyses present marketing activities of non-profit organizations, the competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomečková, Zdeňka. Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe