Julien Dome

Bakalářská práce

Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment

Komunikační strategie firmy Nike v segmentu obuvi
Anotace:
Firma NIKE je nevětším výrobcem sportovního zboží na světě. Vedle tradičních sportovních potřeb a sportovního oblečení se v posledních letech rozšířilo její produktové portfolio i o lifestyle komfort produkty. Vzhledem k obrovskému růstu v tomto sektoru musela firma Nike přijít s celou řadou nových komunikačních strategií aby udržela krok s konkurencí, která se rovněž zaměřuje na cílovou skupinu mladších …více
Abstract:
Nike is the biggest manufacturer of sporting goods in the world. With it’s success over the years, Nike has expanded its product portfolio and moved towards the lifestyle sector as well. Nike has had to adapt its communication strategies to target the right audience with the right communication tools and activities with the digital revolution. The aim of my thesis is to evaluate the effectiveness of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79358