Ing. Marcela Jelínková

Diplomová práce

Vývoj marketingové strategie úspěšného podniku

Development of marketing strategy of succesful enterprise
Anotace:
Má práce je o vývoji marketingové strategie úspěšného podniku. V teoretické části se zabývám marketingem všeobecně – vysvětluji koncepce marketingu, marketingový mix a jeho složky (produkt, cena, propagace a distribuce). Hlavní část teorie jsem věnovala marketingovým strategiím, konkrétně jsem uvedla strategie podle marketingového mixu, růstové strategie, strategie zaměřená na konkurenci, strategie …více
Abstract:
The diploma thesis is about the development of marketing strategy of successful enterprise. In the theoretical part I deal with marketing generally – I explain the conception of marketing, marketing mix (product, price, promotion and distribution). The main part of the theory is focused on marketing strategies, specifically the strategy based on the marketing mix, the growth strategy, the competitive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní