Vývoj marketingové strategie úspěšného podniku – Ing. Marcela Jelínková
Ing. Marcela Jelínková
Diplomová práce
Vývoj marketingové strategie úspěšného podniku
Development of marketing strategy of succesful enterprise
Anotace:
Má práce je o vývoji marketingové strategie úspěšného podniku. V teoretické části se zabývám marketingem všeobecně – vysvětluji koncepce marketingu, marketingový mix a jeho složky (produkt, cena, propagace a distribuce). Hlavní část teorie jsem věnovala marketingovým strategiím, konkrétně jsem uvedla strategie podle marketingového mixu, růstové strategie, strategie zaměřená na konkurenci, strategie …víceAbstract:
The diploma thesis is about the development of marketing strategy of successful enterprise. In the theoretical part I deal with marketing generally – I explain the conception of marketing, marketing mix (product, price, promotion and distribution). The main part of the theory is focused on marketing strategies, specifically the strategy based on the marketing mix, the growth strategy, the competitive …víceKlíčová slova
Marketing koncepce marketingu marketingový mix cena propagace marketingová strategie SWOT analýza silné stránky slabé stránky příležitosti hrozby dotazování. Marketing conception of marketing marketing mix price promotion marketing strategy SWOT analysis strengths weaknesses opportunities threats questioning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lghal/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
Jan Loska -
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Návrh koncepce marketingu malého pivovaru
Lenka Stibalová