Lucie HEJPETROVÁ
Bachelor's thesis
Space management vybrané obchodní jednotky
-
The retail space management
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout změny prostorového uspořádání prodejní a mimo prodejní plochy vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je hypermarket Tesco v Písku. Návrh změn je proveden na základě zmapování současného dispozičního řešení prodejny a následně na postoji a spokojenosti zákazníků se současným prostorovým uspořádáním. Zároveň je kladen důraz, aby změny byly výhodné i …moreAbstract:
The aim of the thesis is to assess space management of a retail unit and to propose a new efficient model. The selected retail unit for this thesis is Tesco store in Písek. Theoretical part focuses on basics of space management and tactics that are used by retailers to utilize space. At the beginning of the practical part is description of current layout of the retail unit. After the description can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJPETROVÁ, Lucie. \textit{Space management vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/wt9t06/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJPETROVÁ, Lucie. Space management vybrané obchodní jednotky. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Sára ŠÍTALOVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Kateřina KODATOVÁ -
Contribution of space R&D expenditures to the economic growth of the EU
Silvija Perić -
Výhody a nevýhody open space pracoviště
Katerina Denkova -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Space management: Role prostorových faktorů v nákupním chování zákazníků
Tereza Hamerová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights