Space management vybrané obchodní jednotky – Lucie HEJPETROVÁ
Lucie HEJPETROVÁ
Bakalářská práce
Space management vybrané obchodní jednotky
-
The retail space management
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout změny prostorového uspořádání prodejní a mimo prodejní plochy vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je hypermarket Tesco v Písku. Návrh změn je proveden na základě zmapování současného dispozičního řešení prodejny a následně na postoji a spokojenosti zákazníků se současným prostorovým uspořádáním. Zároveň je kladen důraz, aby změny byly výhodné i …víceAbstract:
The aim of the thesis is to assess space management of a retail unit and to propose a new efficient model. The selected retail unit for this thesis is Tesco store in Písek. Theoretical part focuses on basics of space management and tactics that are used by retailers to utilize space. At the beginning of the practical part is description of current layout of the retail unit. After the description can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJPETROVÁ, Lucie. Space management vybrané obchodní jednotky. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Sára ŠÍTALOVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Kateřina KODATOVÁ -
Contribution of space R&D expenditures to the economic growth of the EU
Silvija Perić -
Výhody a nevýhody open space pracoviště
Katerina Denkova -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Space management: Role prostorových faktorů v nákupním chování zákazníků
Tereza Hamerová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková
Název
Vložil
Vloženo
Práva