Výtvarný projekt - Tvoříme a hrajeme dětské divadlo – Lenka ADAMCOVÁ
Lenka ADAMCOVÁ
Diplomová práce
Výtvarný projekt - Tvoříme a hrajeme dětské divadlo
Creative project - We made and play kids theater
Anotace:
Prezentace výtvarně dramatického projektu s názvem Tvoříme a hrajeme dětské divadlo, který je zaměřen na využití výtvarné výchovy v literárně dramatickém oboru Základní umělecké školy v České Lípě při tvorbě dvou pohádek Jak pan Handžimon spolkl mouchu a Bůh chudoby. Projekt integruje znalosti a dovednosti žáků získané v předmětech výtvarná výchova, český jazyk, zeměpis, pracovní činnosti, tělesná …víceAbstract:
Presentation of art dramatic expression "We make and play kid´s theatre`` that is intented on a using art in the leteral dramatic sphere at making two fairy-tales: "Like Mr. Hanžimon swallowed a fly`` and "God of poverty``. Projekt integrates pupils´ knowlage and skills from school subjects - Art, Czech language, Geography, Working skills, Gym and Music and develops them in their individual or cooperative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/3013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 12. 2008
- Vedoucí: Mgr. Linhartová Milada
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mezioborová spolupráce tanečního, literárně-dramatického a výtvarného oboru (Projekt Květuška a její zahrádka)
Martina Dobešová -
Koncert. Výtvarný projekt ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ.
Monika DRDOVÁ -
Výtvarná tvorba jako způsob třídění informací (pedagogický projekt)
Zuzana FOKTOVÁ -
Tři varianty výtvarně dramatického projektu
Klára ŠELMÁTOVÁ -
Sofokles: Antigona. Současná intepretace klasického textu. Komplexní scénografický projekt pro nedivadelní prostor.
Ivana Kanhäuserová -
Integrace výtvarné a dramatické složky v projektu "Nástup Habsburků na český trůn" na I. st. ZŠ.
Michaela MOTYČKOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy ve výtvarném oboru Základní umělecké školy
Aneta SILBEROVÁ -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová