Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku – Veronika Sarkányová
Veronika Sarkányová
Diplomová práce
Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku
The comparison of the consumer behaviour in the Czech republic and Ireland
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na porovnání spotřebního chování v České republice a Irsku. V prvních dvou kapitolách jsou popsány teoretické souvislosti mezi marketingem a spotřebním chováním a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Zmíněny jsou i nejznámější modely spotřebního chování. V praktické části jsou obě země nejdříve představeny z historického, ekonomického a kulturního hlediska, stěžejní …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to the comparison of the consumer behaviour in the Czech Republic and Ireland. The first two chapters describe the theoretical background of the consumer behaviour and the linkage betwen consumer behaviour and marketing and also the factors, influencing the consumer behaviour. The best known consumer behaviour models are also desribed. The second part of the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Unsupervised Machine Learning Methods for Behaviour Analysis and Anomaly Detection in University Environment
Pavel Strnad