Vztah sponzoringu a image značky – Andrea Lorencová
Andrea Lorencová
Bakalářská práce
Vztah sponzoringu a image značky
The Relation between Sponsorship and Brand Image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Red Bull se zaměřením na Českou republiku a jejich vlivem na vnímání image společnosti očima českých spotřebitelů. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy, které napomáhají uvést do problému a je popsána metodika práce. Praktická část obsahuje analýzu sponzorských aktivit a image společnosti Red Bull.Abstract:
This Bachelor's thesis deals with Red Bull sponsorship activities in Czech Republic and thein influence on the perception of the image of the brand by the Czech customer. The theoretical part focusec on the basic concepts to introdukce the problematic and describes the metodology of this work. The practical part includes analysis of Red Bull sponsorship activities and the image of the brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lorencová, Andrea. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner -
Esport jako budoucnost pro sponzoring sportovců
Petr Malák -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha -
Sponzoring jako nástroj budování značky
Jitka Bošková -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider