Styly učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů – Mgr. Pavla Burešová
Mgr. Pavla Burešová
Master's thesis
Styly učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Learning styles and school achievement of pupils tending to suffer and pupils suffering from exam anxiety
Anotácia:
Práce se zabývá vztahem mezi styly učení a školním prospěchem u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů. Byl použit Dotazník stylu učení autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price a škála KSAT O. Kondáše. Data byla získána od 204 žáků druhého stupně ZŠ a studentů SŠ. Byly nalezeny statisticky významné rozdíly ve stylech učení žáků trpících trémou a žáků, kteří trémou netrpí. Trémisté jsou méně vnitřně …viacAbstract:
The aim of this study was to investigate the relationship between learning style, school achievement and exam anxiety. Learning Style Inventory (by R. Dunn, K. Dunn and G. Price) and KSAT scale (by O. Kondáš) were used. Data were collected from 204 elementary and secondary school pupils. Results indicated that there were some significant differences in learning style of pupils with high level and pupils …viacKľúčové slová
klíčová slova styly učení faktory stylu učení tréma žáci bez trémy žáci inklinující k trémě žáci trémisté školní úspěšnost prospěch key words learning styles learning style factors exam anxiety pupils free of exam anxiety pupils tending to suffer from exam anxiety pupils suffering from exam anxiety school achievement results
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oeuf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
- Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Motivace k výkonu a školní prospěch žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Petra Malichová -
Motivace k výkonu a školní prospěch žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Petra Malichová -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Motivace k výkonu a školní prospěch žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Petra Malichová -
Copingové strategie, vybrané osobnostní charakteristiky a akademická úspěšnost studentů inklinujících k trémě
Tereza Žaloudková -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská -
Faktory ovlivňující zařazení gymnastických disciplín do výuky TV na základních a středních školách v Moravskoslezském kraji
Eliška Olbrechtová